söndag 7 februari 2010

SÖNDAG!!!

Söndag, söndag, härliga söndag!

Mannen jobbar men kommer hem snart och livet är underbart! Hade en lugn och trevlig kväll igår. Mannens kompis kom förbi och tittade på melodifestivalen med oss och vi tre satt och snacka till sent.
Tyckte inte att det var någon direkt klar vinnare i Melodifestivalen. Salem Al Fakir var däremot riktigt bra men är det en Schlagerlåt? Ska bli intressant att se hur det blir nästa vecka.
Undrar vad hon tänkte på som hade på sig den där superfula dräkten, ni vet hon som var låt nr.3 (tror jag). Hon hade rött, rakt hår och hade en jätte avancerad koreografi, eh NOT!
Om man blundade så var låten faktiskt ganska bra men när jag tittade så blev jag så förvirrad av hennes klädsel att jag inte kunde höra låten. Jag trodde hon skulle ramla av scenen när låten var slut, det såg helt stelt och obekvämt ut!

Nej, nu ska jag fixa lite här hemma, mannen kommer ju snart...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!