lördag 27 augusti 2011

Lördags morgon!

Sitter i sängen och känner mig trött och sliten. Huvudet värker, hostar som en galning och det bara rinner ur näsan. Så fort dagis och skola drar igång kommer alla sjukdomar, jag vet ju det, men inte brukar jag bli dålig. Det är så typiskt nu när mannen är borta på Kick-Off med jobbet uppe i Dalarna. Igår var jag inne hela dagen trots 25 grader varmt ute och sommar. Kändes som om jag blivit överkörd av en lastbil igår, men idag är det faktiskt liiiite bättre!

Funderar på om jag orkar ta mig ner på stan med barnen idag? Fast det vet jag ju att det innebär att man blir "några" kronor fattigare. Ja, ja, vi får väl se vad som händer å sker! ;)

Nu blir det FRUKOST!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Jag har också början på en förkylning Plus jätteont i ryggen.
    Jag har varit ute en del i affärerna så det är väl någon som spridit förkylningsvirus till mig.
    Mina barnbarn träffade jag i söndags och dem har varit hemma i förkylning i veckan. Det kan ju vara dem som smittat mig också.
    Krya på dig och så hoppas jag du tar dig ut en stund. Man brukar i regel må lite bättre av att komma ut en stund.
    Kram
    Margit (mazelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!