onsdag 24 augusti 2011

Tvångstankar!

Idag fick jag en tvångstanke. Jag brukar få det ibland. Inget allvarligt alls, men det är nästan lite skrattretande. Jag skulle ta bussen in till stan med Vidar, efter att jag lämnat Arvid och Vilda på dagis. Så sr jag att det är den där busschauffören som jag verkligen inte tycker om. Han som är som en surpuppa, tjurskalle och bitterfitta. Han är så hemsk att det nästan är komiskt.
Hur som helst så fick jag en sådan tvångstanke att jag skulle gå på bussen och säga åt honom vilken jäkla tjugubbe han är och fråga om han kanske får "något" längre! Hahaha, skitlarvigt, men jag brukar få sådana tvångstankar ibland.
Som tex så som tanter kan vara, tro att de har rätt till allt först och att alla ska bana väg för dem. Då kan jag få för mig att skälla ut dem så att löständerna flyger ut! Eller om tonåringar är så där störiga och respektlösa, åh, jag kan bli galen. Men ändå gör jag sällan något åt det. Och om jag gör något så är jag oftast rätt lugn och sansad.

Nu ska jag stänga ner datorn och natta Vilda. Sedan blir det favoritprogrammet; Livet på BB!!!

KRAM PÅ ER!

Ps. Min kära läsare Erica, nästa gång du ser mig på stan, hälsa på mig! Hade varit jättekul! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!