fredag 5 augusti 2011

En underbar dag!

Imorse när jag vaknade så regnade det och jag insåg att det skulle bli en hemma-fixardag med barnen och bara göra sådant som man egentligen inte orkar och har lust med när solen skiner som bäst.

MEN, så ringde min kära och underbara granne Sarah och frågade om jag och barnen skulle följa med ner på stan. Jag var lite osäker i början eftersom jag var en sväng på stan igår och "råkade" shoppa en hel del på rean. Jag kan ju liksom inte riktigt låta bli att handla när det är så billigt! Det är den såkallade MSR-sydromet (måste shoppa rea-syndromet) som bara drabbar kvinnor. Det går att behandla, men är svår att bota helt och hållet. Det går även i arv. Min mamma lider av det och även min lillasyster. Min stora dotter visar stora tendenser till det redan och eftersom jag lider av det så känns det som jag ibland drar ner henne i träsket.
Jag tror fler av er känner till det... ;)

Jag följde med ner i alla fall och jag köpte faktiskt ingenting. Eller nu ljuger jag...jag köpte två par örhängen på rea men det räknas ju knappt, eller hur? Våra barn lekte och hade kul och sedan åkte vi hem till dem och fikade och snackade. Så mysigt och extremt trevligt!

Nu ska jag laga mat till mina hungriga och gnälliga barn och sedan ska Vilda sova, för hon har inte sovit på heeeeela dagen.

Kram på er!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill kommentera!