onsdag 10 augusti 2011

Från rakt hår till lockigt hår!



Eller lockigt kanske var att överdriva... Hahaha, jag var nämligen och klippte mig igår och mitt hår klipptes ur jättemycket och klipptes upp väldigt mycket.

Jag som alltid haft så rakt hår, spikrakt, fick fram vågigt hår med uppklippningen!

Både min mamma och pappa har lockigt hår och jag har alltid velat haft vågigt/lockigt hår. Men jag har väldigt mycket och tjockt hår så frisören förklarade för mig att det har varit för tungt för att orka vara vågigt.


Vad tycker ni om min frisyr?

Det första Saga sa när jag kom hem var att det såg ut som jag hade ett fågelbo i skallen...

Härligt med ungar! ;)





KRAM!



3 kommentarer:

  1. Vilket jättefint hår du har. Jag har också långt hår men det har så lätt för att tova ihop sig. Har du något bra tips hur man bär sig åt för att det inte ska tova sig.
    Ha en skön dag.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Alltså, sexy mama tänkte jag direkt! Ja, det Är jobbigt med långt och extremt tjockt hår. Kapade också mitt en riktigt ordentlig bit i fjol, och det är så skönt! Känns lite ovant i början, men eg är det ju inte direkt kort, det är ju fortf ganska långt! Och skönt! Det klär dig iaf!
    Kram Mamma K

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det blev jättefint! Har oxå alltid drömt om lockigt hår, men få nöja mig med att stå med locktången i en timme eller två...

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!