tisdag 12 oktober 2010

Hoppas!

Imorse kl. 06.26 så ringde min pappa och sa att han kanske kunde komma ner redan idag till oss! Åh, vad det skulle vara skönt om han kunde komma ner och hjälpa mig här. Behöver verkligen det.
Det är inte ofta jag verkligen erkänner att jag behöver hjälp, så det är perfekt om han kommer!

Så nu återstår bara att buda på tågbiljett från Stockholm ner till Malmö. Finns 5 biljetter för ett tåg som går kl.15.21, budgivningen klar om ca. 1 timme. Tre av biljetterna har bara 1 bud och ligger på 1 krona, en på 11 kronor och 2 bud och en har 3 bud och är uppe i hela 31 kronor.

Jag ska lägga bud precis innan budgivningen är slut och jag SKA VINNA!!! För min pappa SKA komma ner idag :-)

Annars så bjuds det på läkarbesök för både mig och Vilda idag. Hon har fått ögononflammation och jag misstänker även öroninflammation.

Och senare i eftermiddag ska jag med stora dottern till Ortopeden med hennes fötter. Hon går snett med dem. Ska bli skönt om hon kan bli bättre.
Apropå min stora dotter så ringde skolsystern igår och berättade att hon tagit ett rejält skutt i längden. Hon har vuxit hela 8 cm på mindre än ett år!!! Herregud, om hon fortsätter så här kommer hon bli mellan 175-180 cm lång!

Nej, nu ska lilleman till dagis. Hörs senare!

Hejsvej-vinnatraderapastej!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill kommentera!