fredag 22 oktober 2010

Sex å sånt...

Alltså jag har ju tagit upp det tidigare, men det här med sex är något jag lääääängtar efter. Så surt att vi typ inte får ha det. Jag börjar bli en aningen desperat. Jag får det mesta som jag läser eller som jag hör till något snuskigt.
Som imorse så säger min man till mig;
- Jag måste sticka nu!
Jag hör;
-Jag måste slicka dig nu!

Blir jätteglad men inser snart att jag hört fel...

Pratade med min barnmorska för ett par dagar sedan och frågade då om vi inte alls fick ha sex. Hon svarade att vi kunde gott ägna oss mest till petting!
Alltså "petting", vad är det för ord egentligen? Kände mig som 15 år när hon sa det. Hahaha! Finns det någon över 20 år som fortfarande på allvar använder det ordet?

Ja, ja, den som väntar på något gott...

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!