fredag 5 november 2010

Badhuset!

Igår var jag och de stora barnen på badhuset. Självklart så kan ju inte allt gå smidigt när jag ska göra något.
Vi kommer dit och jag ska betala för 1 vuxen och 2 barn, 84 kronor blev slutsumman. Jag tar fram kortet eftersom jag nästan aldrig har kontanter på mig. Nej, då tar de inte kort på det förbannade badhuset?!?!?! Jag trodde han skämtade med mig! Men det gjorde han inte. Vi förlorade därmed 20 minuter av vår tid på badet för att gå och hämta ut pengar. Ja, ja, värre saker kan hända, men irriterande var det.

1 kommentar:

  1. *Gulp*
    And then reality hits you.

    Det är ju mitt första barn och i varenda dröm jag drömt om förlossningar så har det inte gjort ett dugg ont. I think I'm in for a treat...

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!