fredag 5 november 2010

PRUTT!

Okej, med risk för att ni får en helt fel uppfattning av mig så ska jag berätta om min senaste ovana. Eftersom bebisen ligger och tryck på min ändtarm som en galning så känner jag mig bajsig precis hela tiden, men det är inte bara det...jag blir så jädrans pruttig också! Eftersom jag är fin kvinna med lite klass och stil så vill jag ju inte lägga fjärtar här och var och inte inför min man heller. Inför barnen är det inget problem, så de stackarna får ta den största smällen.
Idag på väg hem från dagis satt jag och småbarnen på bussen och ingen annan, förutom chauffören, och jag var så himla pruttig. Bebisen började trycka och krångla där nere och jag tänkte att jag kunde lägga av en fjärt. Vad händer då? Jo, självklart stannar bussen in vis en hållplats och på kommer en man.
Tur att man har barnen med sig så jag kunde skylla på dem när det luktade fis i bussen ;)




Ps. Det är inte jag på bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!