onsdag 3 november 2010

I LIKE ONSDAGAR!

Onsdagar är bra, även om det börjar dåligt så slutar dagen ALLTID bra eftersom jag får träffa min underbara väninnor då. Varje onsdag ses vi som kan och tittar på Grey´s Anatomy tillsammans. Vi fikar, snackar och har det underbart. Dessutom så går jag på min älskade vattengympa som är en timmes semester för mig.

Jo, innan jag glömmer det så måste jag berätta att det blev ingen bio igår. Varför? Därför att lilla jag inte hittade biobiljetterna som vi skulle använda. Jag fattar inte var de tagit vägen?! De låg i min handväska och nu är de borta! Störigt så in i bomben. Men vi ska gå på bio i helgen oavsett om jag hittar biljetterna eller inte, det har jag lovat barnen.

Vet ni att jag faktiskt har gått in i vecka 31 nu... :) 30+0 idag och 10 veckor kvar, nedräkning med andra ord! Måste skriva en förlossningsplan och förbereda mig för en eventuell hemförlossning ifall att det går så fort.
Bebisen ligger mer och mer och trycker på min svanskota och baktill. Känns som om jag är bajsig HELA tiden, skitjobbigt (i dubbel bemärkelse).
Jag kände efter igår och jag kände hur huvudet liksom låg där inne och tryckte. Det var bara en livmodersvägg emellan mitt finger och bebisens huvud, så konstigt och häftigt! Detta betyder väl att om vattnet går så kommer jag säkert föda inom 30 minuter, tror jag.

Nu ska jag gå upp och lägga mig, för jag känner mig så trött.

GODNATT-INGENBIOFNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!