måndag 28 september 2009

Stök!

Nu tittar solen fram och jag sitter inne och undrar om jag ska ge mig på att tapetsera eller inte på Vildas rum??? Vågar jag? Men hallå, jag brukar ju inte vara en sådan fegis, såklart jag ska göra det! Hmmm, väntar nog till mannen kan hjälpa mig med småttingarna. Han springer nämligen just runt som en irriterad, stressad iller och letar efter något skissblock han måste ha i veckan.
Kul att se att han också kan vara lite slarvig ibland;-) Han som är en sådan pedant! "Varje sak har sin plats" är nog hans motto, eller "Om det inte ser ut som ett urklipp från Plaza hemma så svimmar jag" eller "Jag kommer alltid att var städpolis nr.1, det behövs när man bor med en stök-Fia" hihihihihihi, sorry älskling (om du läser det här) det positiva är att vi kompleterar varnadra superbra! Eller?!;-)

Appropå stök, så tar min dotter priset för att vara den stökigaste som existerar!!! Hon städade sitt rum i 9 timmar i fredags och i lördags så kom en kompis för att sova över och nu är det värre än någonsin!!!
Hon har att göra idag, dessutom ska hon hitta sina nycklar idag som hon slarvat bort!

Nu ska jag få lillplutten att sova!

Hej svej, stökpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!