tisdag 22 september 2009

Jag är inte dödssjuk!

Var hos läkaren idag coh tog massor med blodprover, mitt Hb-värde var inte så lågt men mitt blodtryck var riktigt lågt 80/40. Så det förklarar min yrsel och trötthet.
Det finns inget att gör åt det tydligen, men det är positivt att ha lågt blodtryck. Risken för stroke, hjärtattack m.m. minskar tydligen när man har lågt blodtryck så så länge jag har det så är det okej att leva med det!

Skönt, nu har jag det ur världen.

Idag har jag bokat kyrkan för Vildas dop. Det blir den första advent, så mysigt. Hon ska bära samma klänning som både min mamma och jag hade när vi döptes.
Så nu ska jag göra inbjudningskort och planera inför dopet med mat, dekoration m.m. Så kul!!!

Jag älskar att fixa och planera, det är verkligen min grej. Jag tycker om att ha många bollar i luften och känna mig effektiv. Idag har jag inte varit en effektiv person, blääää. Jag ska nog försöka gå ut på en powerwalk ikväll och träna lite, måste bli av med degmagen och 15 kg, så det är bäst att jag sätter fart. Ska ta tag i det nu!


Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!