onsdag 23 september 2009

Knipövningar!

Alltså jag MÅSTE bli bättre på att göra min knipövningar. Nu när jag fött mitt fjärde barn så måste jag tänka på det mer än någonsin. Jag kissade nämligen på mig här om dagen när jag nös! Fy vad hemskt det var! Det var inte mycket som kom, men jag var inte hemma just då och det kändes ändå så otroligt obehagligt. Pinsamt!

Visst att jag har en gummi-mutta, jag behöver bara sära på benen så trillar det ut en unge utan varken sig sår, sprickor eller annat ont och obehag.
Men jag är ju ingen gammal tant som ska behöva kissbinda på mig! Jag menar; Jag är ju inte slapp som en smält gorgonzola-ost, så SKÄRPNING på dig Victoria!!!

Från och med nu ska jag börja göra mina knipövningar varje gång jag går på promenad med vagnen och varje gång jag äter. Sedan kommer jag ha värsta stålmusklerna i min gummi-mutta, inge mer kiss-skvättar i trosorna eller framtida framfall, det ser jag fram emot!

Hej svej, muttpastej!

1 kommentar:

  1. Du är så rolig, ha ha. Får bara inte ihop mutta med gorgonzola - isch!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!