lördag 26 september 2009

Lördag!

Idag borde jag verkligen tapetsera Vildas och Antons rum, men jag har ingen aning om hur man gör... Jo, jag fattar ju att man ska ha tapetlim och smälla upp det på väggen. Men så lätt är det väl inte? I Antons rum ska det vara mönsterpassning och sådan shit, jag är så orolig över att jag ska göra fel. En kniv måste jag också ha, men vad händer om skär fel då? Då är ju det förstört och så måste jag gå och handla en ny dyr tapetrulle.
Men om jag börjar med Vildas rum som bara ska ha två längder som inte ska sitta ihop så borde jag känna mig säkrare när jag ska göra Antons rum.

Annars så har jag idag hängt vätt, vikt tvätt, lagt i en ny tvättmaskin, klippt Saga och Arvid, städat lite och ska nu börja med inbjudningskorten till dopet.

Ang. Vildas dop så är det så tråkigt att hennes gudmor inte kan komma, men hon är då nyförlöst och så bor hon i USA så jag förstår det såklart, men det hade varit kul att ha med henne... Hon flyttade till USA i Juli i år och jag saknar henne jättemycket. Vi hade daglig kontakt och det känns tomt att inte ha det längre. I MISS YOU, KATARINA!!!

Jag är så tacksam över att jag har några riktigt nära, bästa vänner. Vänner jag kan prata med om ALLT. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dem.

Mina underbara, kära och helt fantastiska vänner; TACK FÖR ATT NI FINNS!!!

Hej svej, vänskapspastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!