onsdag 2 september 2009

Glömde skriva igår att...

...min prinsessa, Vilda, blev 1 månad!!! Hipp, hipp, HURRA!!! Gud vad tiden går fort. Vilda har nu börjat le och har lite mer vakenstunder. Hon älskar mest att vara i mammas famn och är bara så där gudomligt söt och mysig HELA tiden!

Nästa vecka drar vi till Stockholm, jag och barnen. Tobbe blir hemma, stackarn, ska vara själv i hel vecka utan barn och med sovmorgon varje dag, lugna kvällar och en hel säng för sig själv.

Ska bli spännande och se hur det går att flyga med 4 barn själv. Jag är mest orolig för hur jag ska kunna packa in dubbelvagnen i påsar med Vilda i bärsele och Arvid som springer omkring. Hoppas, hoppas, hoppas att Anton och Saga kan hålla sams och hjälper mig...

Nu ska jag göra mig iordning, jag och Vilda ska ta en promenad till dagis för att hämta lilleman!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!