måndag 21 september 2009

Orgasmic birth!

Alltså allvarligt, HUR kan man få orgasm när man föder barn? Hur gör man? Jag har sett på flera filmsnuttar på YouTube och förstår verkligen inte hur det går till.

När jag väntade Vilda tänkte jag att jag skulle försöka att få en Orgasmic birth genom att bara slappna av och gå in i mig själv så pass mycket att jag finner njutning i det. Men HALLÅ!!! Hur sjutton ska man kunna det när värkar är så intensiva att man nästan klättrar på väggarna? Det sista man tänker på när man föder barn är man ska få orgasm, till och med jag tycker det.

Visst, det verkar vara coolt, men det är inget för mig. Jag älskar att föda barn för jag tycker det är en ashäftig upplevelse och jag tycker kroppen är helt fantastisk som klarar av en sådan stor prestation och om jag kunde skulle jag vilja föda barn 2 gånger om året. Men kombinerat med orgasm överlåter jag till någon annan för den biten förstår jag inte.

Men för er nyfikna, gå in på YouTube och sök på Orgasmic Birth, så får ni se! Och för er som faktiskt får orgasm under förlossning, GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!