söndag 27 september 2009

Söndag...

Japp, så är söndagen nästan helt över och jag njuter av ett glas vitt vin, mmmmm...
Idag så har Saga lekt med sin bästa kompis som sovit över hos oss, Anton och Arvid har försökt hålla sig i närheten av tjejerna, de tycker det är så spännande med Sagas kompis. Vilda har varit lika underbar som vanligt och min man har passat på att städa lite här hemma medans jag var i parken med barnen.

Idag så somnade jag nästan vid bordet när jag ätit lunch. Så jag bestämde mig för att gå och lägga mig men Atvid och Vilda, och tro det eller ej, men vi somnade och sov i tre timmar!!! Så skönt! Jag behövde verkligen det.
Känner mig mycket trevligare och roligare nu, både som mamma och fru och det är riktigt värdefullt.

Våran katt Asterix har inte varit hemma nu på några timmar och jag har varit ute och ropat efter honom men han kommer inte som han brukar göra, hmmmm undrar var han är???
Hoppas att han kommer snart, jag blir så orolig annars.

Hej svej, kattpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!