måndag 28 september 2009

Jag = Gottegris

Nej, nu måste jag lägga av! Går och småäter hela tiden. Är det inte mackor med mycket smör, ost eller kaviar på, fil eller gröt så är det chips, nutella, choklad i alla dess former och smaker, lösgodis och laksrits.
Hur sjuton ska jag kunna gå ner i vikt? Ändå tycker jag att jag ser okej ut, men min man påminner mig snällt om att jag har en hel del att uträtta när det gäller min kropp.

Mögelost är såååååå gott! Med ett glas vin...mmmmmums! Den som inte tycker om det är lite konstig faktiskt.

Efter jag hade fött Anton så levde jag på dessertostar med kex, lite avokado, gurka, päron och tomat vid sidan om. Och ett STORT glas Coca-Cola också såklart! Nyttigt? Nej, men jäklar vad gott det var och jag gick ner till en storlek 34-36.

Det kanske är den dieten man ska gå på. Vi får se.

Hej svej, godispastej!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är jättefin som du är nu:-). Dock så känner jag igen mig.. Jag har ju tio kg att gå ner minst! Men det är svårt när man går hemma och inte kan låta bli att titta i skåpen efter godsaker :-). Nutella är ju sååå gott!!!! Den dieten lät ju bra, får kanske testa den;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men Victoria! Mår du bra så mår du bra. Tänk på att du ju faktiskt måste äta ordentligt mycket nu när du ammar. Ett mycket bra argument :) Och din man gifte sig väl ändå inte med din kropp?

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!