onsdag 15 juni 2011

Imorgon!

Snart är det torsdag, vilket innebär att min nya vagn skall komma :) Herregud, vad det är kul och spännande! Jag känner mig lite knäpp faktiskt, men jag går omkring och dagdrömmer om när jag går på promenad med min vagn och barnen. Med matchande tillbehör och outfits. Ett leende på läpparna, nöjd som attans och i tron om att alla tittar på lilla mig och tänker; Åh, kolla, hon går omkring med den vagnen...wow...

Hahahaha, vad jag är larvig! Men jag är lite knäpp ;)

På fredag ska vi ha värdering av huset och vi måste städa och fixa hemma. Jag vill också möblera om på pojkarnas rum, men det hinner jag nog inte.
Sedan är det dop på söndag för lilleman så på fredag kommer min pappa ner och på lördag min mamma, lillasyster och mormor! Ska bli myspys!

Godnatt-knäppisfnatt!

2 kommentarer:

  1. Åååååhhhh jag hade tittat på dig o tänkt exakt så!! Jsg vill oxå ha den vagnen men behöver d verkligen inte nu!! Ska ni sälja huset o flytta?
    Kram Moa

    SvaraRadera
  2. Hej Moa!

    Hahaha, javisst hade du? ;) Nej, vi ska bara värdera huset för lånens skull, vi blir kvar här ett tag till.

    Kram,
    Victoria

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!