onsdag 22 juni 2011

Lite frågor och svar!



Jag har fått förfrågan var ifrån jag köpte min vagn och det gjorde jag från BabyPlus i Holland. För er som är intresserade av att köpa en Bugaboo Donkey nu gå in på http://babyplus.nl/ skicka ett mail till dem ( info@babyplus.nl ) och hälsa från mig! Så bra service!






Sedan undrade en läsare var ifrån jag köpt min ljusrosa kofta jag bär på min första promenad med Bugaboo Donkey. Det är en kofta jag köpte på MQ för ca. 7 år sedan. Bra kvalitet och jag använder den så mycket! Klassiker som håller år ut och år in! Tack för fina komplimangen :)






Jag kommer snart att lägga upp fler bilder på min vagn för den som vill se!






Nu ska jag röja lite i hemmet för sedan blir det myspys-kväll hos min väninna och titta på "Livet på BB"!






KRAM PÅ ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!