söndag 5 juni 2011

Bugaboo Donkey!



Nu håller jag (äntligen) på att beställa en Bugaboo Donkey från Holland. Jag kan inte vänta till i höst då den kommer till Sverige, det är bara så. Jag skulle ju till USA i vår men vi fick inte ihop det med barnen och Tobbes jobb. Då hade jag ju tänkt köpa den där, för det är ju rätt så mycket billigare.


Men, men, nu ska jag sälja mina två Bugaboo Cameleon och min Urban Jungle Duo och köpa en Donkey istället. Maken här hemma är vöerlycklig att jag faktiskt byter ut 3 vagnar mot en, det tar liksom inte lika mycket plats då. När den kommer så kommer mitt vagngarage se ut så här:


*1 Bugaboo Donkey Duo med helsvart klädsel


*1 Bugaboo Gecko med svart och grön klädsel


*1 Bugaboo Bee med svart och blå sufflett (jag inväntar några nya delar som jag beställt bara så är den komplett)


* 1 Urban Jungle med guldchassi och 4 klädslar i färgerna militärgrön, orange stripe, flower power och fashion victim




Det blir PERFEKT :)


KRAM PÅ ER ALLA DÄR UTE!





9 kommentarer:

  1. oh, jag vill också ha en sådan!! har en bugga och är jättenöjd. Men har inget syskon, så får väl börja i den änden först :p

    SvaraRadera
  2. hej, funderar över vilken vagn vi ska ha till våran bebis. jag vill ha en urban jungel medans min sambo är väldigt tveksam över att ha en vagn med 3 hjul..
    skulle behöva alla råd jag kan få!
    mvh Ida

    SvaraRadera
  3. Åh vd avis jag blev nu=) Vilken sida beställer du den ifrån? Du måste lägga ut kort på den när den kommer så man få se den mer live=) Jag få snällt vänta tills hösten tror jag,få man fråga vad priset hamnade på?
    Hälsningar
    Carro

    SvaraRadera
  4. Carro-Jag beställer den från http://www.moedersmooiste.eu/Webwinkel/Wagens_En_Buggyenaposs/Bugaboo_Donkey/ en butik i Holland. Priset (inkl.frakt) blir ca.13000 för en duo :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Hittade just din blogg, när jag sökte efter donkeyn! Tack så mycket för tipset med återförsäljaren!! Hoppas bara de vill leverera till mig oxå :)
    Att jag hittade din blogg på köpet var ju inte illa, här kommer jag nog att hänga med framöver!!
    Hälsningar
    En lika barntokig barnvagnsnörd från norr

    SvaraRadera
  6. Hejsan, jättefin blogg och kul att läsa. Vartifrån beställde du eran bugaboo donkey?

    /Sara

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Är du nöjd med din donkey? Vi väntar syskon och funderar på den eller en urban jungle syskonvagn.

    Mvh

    Hannagerebrant@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej undrar vart du har beställt klädslarna till urban jungel? Med vänlig hälsning, jenni
    Snygging_jenni@hotmail.com

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!