lördag 11 juni 2011

Nu är den snart min! Bugaboo Donkey :)

Jag har ikväll betalat in pengar på ett konto till en butik i Holland där de säljer Bugaboo Donkey. De ska skicka den till mig nästa vecka och lite nervöst är det... Tänk om jag inte får min vagn?
Servicen har varit mer än perfekt och jag är så nöjd än så länge!
Jag vill ha svart/svart men det var helt slut så jag fick tag i en med svart bas och offwhite top istället och det blir ju hur snyggt som helst också!

Ska bli så kul att få hem en ny vagn, speciellt en som är så unik som denna. Jag är som ett barn på julafton!

Imorgon ska jag lägga ut tre av mina vagnar jag har hemma som ska säljas, för de behöver jag inte längre.

Sedan kommer jag ha ett mindre vagnsgarage, men väl uttänkt. Mannen är glad över att bara ha 4st vagnar hemma istället för 6 st. Det blir liksom lite mer plats i både garage och hall.

Nej, nu ska jag sussa och sova gott!

Godnatt-barnvagnsfnatt!

2 kommentarer:

  1. spännande vilka vagnar du ska sälja!
    hoppas man får se vilka de e här :)
    kram ida

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en sån vagn...typ nuuu!!Skulle du vilja dela med dig om var du beställt den?

    Mvh Jenny

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!