tisdag 21 juni 2011

Bilder från Vidars dop!

Kent Vidar Torbjörn

2011-06-19




Bus-Vilda!




Anton häller upp dopvattnet!

Lillasyster läser en fin dikt!












Jag, lilleplutten och min man!

Gudfar Henrik och Gudmor Maria med respektive och så Niklas också längst fram till höger!

Fantastiska fina och goda tårtor made by Therese!




Presentöppning!



Mormor och min man!Sola och mysa


Den här bilden är lite rolig, Vilda håller på att tippa med stolen och lillasyster är snabbast fram till att rädda henne :)




















1 kommentar:

  1. Hej!
    Dopet ser ut att ha varit riktigt lyckat, fina bilder!
    Förresten, gud var snygg vagnen är! Är lite sugen på en likadan, men har ju en dubbel-Urban som jag och mannen älskar så tyvärr blir det nog ingen ny. Men om det någon gång i framtiden skulle bli en fyra så SKA jag bara ha en Bugaboo C. Mannen gillar inte dem men å andra sidan gillade han inte vår cerisa Urban singelvagn men den köpte vi ändå och den älskar han nu, så lille Vigor får åka rosavagnen då han åker själv, ha ha.
    Må så gott!
    Kram Beata

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!