fredag 10 juni 2011

Min fina lillebror Douglas!




Här är min lillebror, snart 18 år gammal, musiker och konstnärssjäl som han så fint uttrycker det.


Jag glömmer aldrig den dagen då han föddes, mitt första syskon som jag väntat och tjatat efter från det att jag var 3 år tills han föddes 17 dagar över tiden dagen efter min 13-åriga födelsedag.

När jag fick det efterlängtade samtalet att han var född så grät jag massor, av lycka, och var en stolt storasyster. Jag tog hand om honom så mycket jag kunde nästan som om han vore min.


Jag hade hoppats på att han skulle komma till dopet för Vidar som är nästa helg för att sjunga och spela i kyrkan men denna gången vill han inte... tråkigt, men jag måste väl någonstans respektera att en snart 18-årig kille hellre umgås med sina kompisar under sommarlovet än att åka ner 70 mil till sin 30-åriga syrra och alla hennes hundraelva ungar och bli väckt TIDIGT på morgonen. Fast egentligen så borde han kunna offra det för mig... fast ändå så älskar jag honom, min lillebror (som visst inte är så liten längre...)!


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!