söndag 12 juli 2009

Varmt och en himla massa förvärkar och jag saknar mina stora barn!

Ja, nu är det bara 26 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum, som är 20090807. Så jag sitter här inne i vårat hus och tittar på filmen Vinterviken. Trots att det är fint väder och jag borde tycka att allt är underbart, så kan jag inte hjälpa att jag känner mig så slö, tjock, trött och allmänt deppig.

Har massor med pigment förändringar i ansiktet, ser ut som pesten kommit till mig för att stanna. Kan absolut inte gå ut utan smink! Ett under att min man fortfarande vill vara gift med mig;-)

Imorse så läckte jag lite fostervatten eller så var det något annat, men det har inte kommit något mer idag. Förvärkarna håller i sig och jag börjar bli trött på dem! Vill ju bara njuta av min sista graviditet.



Saga och Anton är fortfarande i Stockholm, de har varit borta länge nu, snart nästan 1 månad, coh jag saknar dem såååååå mycket. Arvid saknar dem också, det ska bli så kul när de kommer hem på fredag!
Jag hoppas jag kommer hinna få i ordning i Antons rum, med ny säng, tapet och möblering! Han kommer bli så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!