måndag 13 juli 2009

Det är helt tyst i huset...

Sitter nu och bara njuter av tystnaden. De stora barnen är i Stockholm, Arvid sover och min man är på filminspelning och jag sitter här i vardagsrummet och bara slappar, skönt...

Har varit full rulle i dag, rensat på kontoret som nu ska bli Arvids rum, varit hos barnmorskan, handlat, haft finbesök av min underbara väninna och hennes söta son och nu så är allt så lugnt.

Maken skulle hjälpa mig idag med bikinilinjen (ser inte riktigt vad jag själv gör med tanke på att magen är så STOR) men seriöst, vad tänkte jag på??? När han kom i närheten med rakhyveln så kände jag att jag skulle dö av nervöst skratt! Han såg nästan lite läskig ut när han böjde sig ner med rakhyveln i högsta hugg. Han försökte några gånger men jag kunde inte låta honom nudda mig, jag menar, kan man lita på en man med en vass rakhyvel i närheten av ens känsliga underliv???

Min älskade vän Angelica kom ÄNTLIGEN hem från hennes resa idag, herregud vad jag saknat att prata med henne. Inser ni att hon tågluffat med hennes man och tre barn? Jag beundrar hennes galenskap! Häftigare och coolare kvinna får man leta efter! Undrar om jag hade kunnat göra en sådan sak? Är ju ganska bekväm av mig, gillar charter, bamseklubb och all inclusive.

Nej, nu ska jag städa upp efter busungarna och sedan gå och lägga mig.

God natt alla härliga människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!