söndag 26 juli 2009

Neeeej, inte idag!!!

Jaha, vaknar idag kl.04.20 med kramp i hela vänster sida och ner för låret, ställer mig upp och får en sammandragning. Går på toa och lägger mig sedan igen. Sammandragningarna kommer varje kvart ungefär och väcker mig varje gång.
Jag tänker; Nej, inte idag, det är ju Arvid födelsedag! Vi ska ha kalas och familjen kommer.

Det lustiga är att för 2 år sedan så vaknade jag kl.04.00 med sammandragningar och senare samma dag föddes lillplutten!

Ja, hur känns det nu då? Sammandragningarna tar i, men jag känner inte att jag behöver åka in än. Kanske det avtar eller tilltar, det kan tillta ikväll tycker jag, efter kalaset.

Familjen kommer om ca.3 timmar och nu måste jag förbereda lite mer!

Hör av mig senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!