torsdag 16 juli 2009

Vaknar av värkar kl.03.38

Ja, då sitter jag här, klockan är 04.52 just nu och jag kan inte sova pga av värkar. Nu är frågan; Är detta riktiga värkar eller är det bara pin/förvärkar??? Jag borde veta eftersom jag fött tre barn innan, men ack så fort man glömmer.
Jag vaknade av dem hela tiden, till slut gick jag upp för att ta ett bad, men de håller i sig fortfarande, känner mig extremt hungrig och svanken värker så in i vassen. Har nu även tagit 2 Panodil för att se om det lugnar ner sig.

Men just idag är en väldigt dum dag att föda på!
Igår så fick Arvid sitt nya rum, vilket resulterade till att Vildas(bebisens), Antons och vårat sovrum ser ut som sju svåra år!
Dessutom så har jag alla min sysaker i vardagsrummet som jag försöker att bli klar med. Hur ska jag hinna med detta nu OM jag ska föda?

Fast det är ju torsdag, alla mina barn är födda torsdagar. Kunde inte kroppen valt nästa torsdag?

Med min vanliga tur så är det väl så att kroppen bara lurar mig och detta kommer säkert att avstanna. Vilket kommer sluta i att jag är bajstrött hela dagen och på ruttet humör, bläääää....

Ja, ja, nu ska äta något och se om detta fortsätter, klockan är nu 05.00.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!