lördag 25 juli 2009

Lugnt i magen!

Är det detta de kallar lugnet före stormen? Efter veckor av sammandragningar och förvärkar så är det ovanligt lugnt i magen sedan igår. Äter som häst, gör jag och "boar" så in i vassen. Nej, jag letar inte alls efter några tecken...;-)

Imorgon fyller lillsonen 2 år och det blir kalas! Hoppas inte förlossningen sätter igång då, jag vill att han ska få sin födelsedag för sig själv. Men natten därefter är det helt ok för bebis att komma, fast helst innan kl.12.00 dagen efter för då vinner jag 10.000 kr.

Idag så ska jag storstäda, storhandla, baka, slå in presenter, tvätta och blåsa ballonger.

Igår så fick min vännina bebis, en liten prins! Åh, vad jag längtar tills jag får prata med henne!

Nej, nu ska jag upp och göra frukost till mina barn.

Hej, svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!