tisdag 14 juli 2009

Tack Sara för en underbar dag!

Idag har jag haft det så mysigt! Har varit hemma hos grannen och våra pojkar har lekt så fint. Vi har suttit i solen och snackat och bara känt lugnet.
Jag är så tacksam och glad över att vi har så underbara grannar, tror nog aldrig att jag vill flytta här ifrån (förutom när det är Januari, Februari och Mars, då det blåser så in i vassen och alla gömmer sig inomhus...). Men annars så vill jag inte det!

Bara i sommar så är vi sex stycken familjer på samma gata som får/fått bebisar och fem av oss vet att vi får/fått flickor! Snacka tjejliga! Kul när de är 15 år och ska åka moppe iväg på något ungdomsdisco, hmmmm undrar om jag får följa med (och vakta såklart)???

Fixade idag flygbiljetter till de stora barnen så att de kommer hem på fredag kväll, härligt! Längtar verkligen efter dem! De har säkert vuxit jättemycket, tänkt att jag har så stora barn! Vart tog tiden vägen? Och snart är jag 4-barns mamma, helt otroligt, dessutom innan jag fyller 29 år.

Har bäddat iordning två liggdelar till bebisen idag, blir sååååå fint. Vaggan är färdigbäddad och BB-väskan snart färdigpackad. Bilbarnstolen är hemma på plats och jag börjar sakta men säkert förstå att vi ska verkligen ha en liten bebis snart. Mysigt!!!

Så nu ska hon "bara" ut!

Go´kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!