fredag 17 juli 2009

Jag känner mig HEL!!!

Gott folk, äntligen så är mina stora barn hemma!
Gud så underbart det är. Jag känner mig så hel, min familj är samlad och känner mig lugn och helt enkelt hel i kroppen.
Jag tycker barnen har vuxit, speciellt Anton, han är ju nästan lika lång som Saga!

Idag var vi på McDonalds precis innan vi skulle hämta barnen på flygplatsen och så blev jag så där jätte-akut-gravid-kiss-nödig. Självklart så kostar det 5 kr för att få gå på toa och jag hade som vanligt inga kontanter. Efter att stått i kö och till slut fått de att öppna åt mig gratis på en toa så är den ASÄCKLIG!!!
Någon hade gjort nr.2, väldigt löst och inte spolat efter sig!!!!!!!!!!!! Alltså, fy farao vad äckligt! Varför gör folk så? När jag stod där och trodde jag skulle kissa på mig så tänkte jag; Ska jag byta toa? Men då måste jag stå i kö igen för att de ska öppna till mig igen, eller ska jag helt enkelt försöka spola och sitta på huk, sådär att man inte nuddar ringen?
Jag valde det sist nämda.
Så jag spolade typ 4 gånger och allt gick ändå inte bort. Stanken ska vi inte prata om. Till slut trodde jag att min kissblåsa skulle spricka och satte mig på huk. Jag insåg då hur otränad jag är, benen började skaka och gravidfettet dallrade, hahahaha, helt sjukt, men jag klarade det! Kändes som värsta utmaningen, jag skulle bara inte sätta mig på den där äckliga toan!

Och självklart, när jag tvättat händerna typ 511 gånger och öppnat dörren med armbågen så är det KÖ utanför. Kul i jul, nu kommer de tro att det var jag som äcklat mig på toan!

Skärpning folk! Spola efter er, gör rent efter er och för gud skull TVÄTTA händerna efter er!!!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!