söndag 12 juli 2009

Åhhhh, jag är på dåligt humör!!!

Alltså allvarligt, kan man bli mera bitch än när man gravid? Jag har surat nu i 4 timmar och jag knappt ihåg varför... Men nu har det blivit en grej och jag kan inte sluta! Typiskt mina Sydäng/gravid-hormoner.

Efter att Arvid hällt ut kattens matskål och vattenskål över golvet 3 ggr idag och dessutom badat fotbad i kattens vattenskål typ sjuttioelva gånger så fick jag för en stund sedan totalt psykbryt när jag dessutom insåg att katten bajsat på golvet i vardagsrummet!!! Skit och helvete i dubbel bemärkelse! Jag har ju lovat min man att jag och de stora barnen ska ta hand om den här katten och att det inte ska var några problem. Snälla Saga och Anton, kom hem och hjälp mig med katten...

Mannen här hemma borde, tycker jag som kvinna, förstå mig och vara extra gullig, men nej då håller han STORT avstånd från mig istället, vilket får mig ännu mer sur. Vill ha KÄRLEK nu!!! Fast vem vill ge en butter kärring som är bara sitter på sitt arsle och surar som den värsta surmulan i hela univerum någon kärlek??? Jag kan nog inte förvänta så mycket tror jag...

Kom på idag att jag måste fila mina naglar och fixa mina torra, spruckna fötter inför förlossningen. Vilken barnmorska vill se ett par gigantiska ruttna, torra fötter??? Och så måste jag se till att bikinilinjen blir snygg, kan ju inte se ut som värsta ihopvuxna regnskogen där nere. Barnet lär väl inte hitta ut! Måste vara fiiiiiin:-)

Ja, nu har jag blääat av mig! Ska nu plågas igenom ännu en typiskt killfilm tills jag somnar.

Godkväll och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!