onsdag 22 juli 2009

Ingen bebis än!!!

Nej, det blev inte bebis inatt som jag trodde. Fast jag vaknade kl.01.34 och hade värkar var 5-10 minut, asjobbigt eftersom det var tillräckligt starka för att jag skulle vakna HELA tiden, men inte tillräckligt starka för att åka in till förlossningen. Jag gick upp ca kl. 05.00 och tog en varm dusch och kunde därefter sova lite bättre. Slemmisen gick ännu mer inatt... Idag har det varit lugnt i magen. Undrar om jag öppnat mig någonting mer???

Idag har Angelica och hennes man + barn tagit med mig och två av mina barn på lååååång promenad. Vi hoppades på att det skulle hjälpa till att få igång förlossningen, men det verkar som om hon vill bo liiiiite längre till i magen!

Igår så fixades bebisrummet. Allt är klart förutom tapeterna. Det blir sååå fint!!!

Jag ligger nu i sängen och ska försöka natta minstingen som sov middag från kl.15.15 till kl. 18.33, "lycka till" säger jag bara!

Dessutom har min man och jag idag slagit vad om när bebisen ska födas. Han tror på den 1 Augusti och jag trodde på den 22 Juli (men nu så är det bara 1 timme och 38 minuter kvar på det dygnet så det hinner jag inte). Men då sa vi att när bebisen föds så får vi se om det var närmare mitt eller hans datum. Alltså, kommer bebisen innan kl 12.00 den 27/7 så vinner jag och efter det så vinner min man. Priset är 10.000 kr!!! Hihhihi, spännande!!!

Tänk om hon kommer på Arvids födelsedag som är den 26/7, skulle vara lustigt!

Nu ska jag försöka sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!