måndag 27 juli 2009

Trött...

Japp, nu är lillplutten 2 år!!! Herregud vad tiden går fort. Han hade ett jättebra kalas igår, fick så många fina och bra presenter.

Ingen bebis kom igår, vilket var tur, men det verkar inte komma någon bebis idag före kl.12.00 heller så jag kommer förlora vadet... Fy vad typiskt! Jag som ville shoppa loss på 10000 kr! Men, men, hon kommer när hon kommer.

Idag är jag trött, somnade vid kl.03.00 inatt och har varit uppe tre gånger för att gå på toa och sedan så väckte Arvid mig kl. 06.43.

Är på ganska dåligt humör också, känner att mitt tålamod är inte det bästa idag, skulle behöva gå på spa och massage idag, men det går ju inte...

Jag måste skriva en lista på saker som jag inte kan packa i förlossningsväskan redan nu, utan när vi åker in. Får inte glömma videokameran och fotokameran!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!