onsdag 30 juni 2010

Mår så illa.

Usch, jag mår så illa. Det är verkligen inget kul alls. Äter jag så mår jag illa. Äter jag inte så mår jag illa. Det känns så jobbigt just nu och det enda positiva är att jag kommer få en liten bebis i min famn om några månader. Men jag har aldrig mått så här illa tidigare... Undrar såklart varför just denna gången är så jobbig?

Jag har fått dille på lakrits och mjukost med bacon, avokado och kolsyrat vatten. GOTT!

Jag klarar inte av nötter och youghurt. BLÄ!

Min rygg har ju börjat krångla lite och jag borde inte bära Vilda så mycket som jag gör. AJ!

Men vad jag längtar tills jag känner riktiga fosterrörelser och tills magen börjar växa mer. MYS!

1 kommentar:

  1. Jo, jag funderade också på skador ju äldre jag blivit, för varje graviditet. Men att göra ett prov tänkte jag inte på förens jag vänta de femte och var 35 år.
    Jag mådde också mer illa nu i sista graviditeten, kanske det också har med åldern att göra? Förstår att du längtar, det är ju så mysigt med magen ;)
    Ha det gott! I dag kommer regnet så jag slipper ha dåligt samvete för att vara inomhus.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!