lördag 19 juni 2010

Bröllop!

Idag gifter sig Kronprinsessan Victoria och Daniel. Helt underbart och roligt att få bevittna det. Trots att det bara blir stundvis tittande på tv:n idag. Jag undrar hur hennes klänning kommer se ut...

Igår tittade vi på uppträdandet i Konserthuset och jag tyckte faktiskt att det var lite pinsamt att Magnus Uggla kom ut och sjöng "Hon är grejen, värsta grymma tjejen!", inte direkt passande på en sådan tillställning enligt mig. Och sedan att alla gäster fick åka i inhyrda SL-bussar kändes så snålt! Herregud, där kommer prinsar, prinsessor, kungar och drottningar världen över och får stå i våra trånga SL-bussar till Konserthuset. Hahaha, nästan komiskt pinsamt.

Men jag måste säga att Victoria glänser verkligen, Daniel också, men speciellt Victoria! Jag önskar att de får en underbar dag fylld av kärlek och glädje. Jag önskar att de får ett lyckligt äktenskap och många barn. Hmmm, behöver de en Doula ställer jag gärna upp ;)

Åh, undrar vad de gör just nu? Jag glömmer aldrig den dagen jag vaknade på min bröllopsdag och insåg att det är idag det gäller, nu kommer den dagen jag så länge drömt om. Man vill att allt ska klaffa och bli perfekt.

LYCKA TILL VICTORIA OCH DANIEL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!