torsdag 17 juni 2010

Vagnproblem!

Jag vet att det är I-landsproblem, men detta är ett problem för mig. Vi ska på resa snart, eller snarare om ca. 2månader. Först tänkte jag att vi skulle ta med oss våra två Bugaboovagnar. De är ju så smidiga, lätta och funktionella. Men så säger min man att tänk om någon eller båda två gå sönder under flygresan, tråkigt med två så fina vagnar. Han har så rätt, så rätt. Han är så förnuftig och klok.
Så nu är frågan vilka vagnar ska jag åka med??? Det är ju inte så att jag inte vet något om vagnar direkt (som ni vet) , men jag har så många och höga krav på min vagnar. Jag kan inte gå runt med vad som helst, så är det bara.

Vi var inne på att skaffa oss någon paraplyvagn som går att fälla ihop lätt och som inte tar någon plats i hotellrummet. Jag vill helst inte ha delat handtag men jag måste ha liggläge och helst bygel fram, i alla fall på ena vagnen. Sedan ska den vara snygg också...i alla fall lite snygg.

I-lands problem, yes I know...

3 kommentarer:

  1. Hihi kanske ett i-landsproblem men det ska bli spännande o se vad ni tar med er för vagn ;-)

    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  2. Du kan ju låna våran cresent paraplyvagn, helt kass dock men det är ju alla sådana vagnar=)

    SvaraRadera
  3. Yes - ilandsproblem. Köp istället en fotboll i present till någon och bidra till att barn i fattiga länder får vara barn genom lek som fotboll.

    Gå in på http://www.presentermotfattigdom.se/#/ekort och gör en god insats.
    Förövrigt, kära dotter, är jag övertygad om att du löser barnvagnsfrågan med bravur! Puss

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!