torsdag 17 juni 2010

Min äkta hälft!

Det finns någon anonym person som gärna vill veta min mans positiva sidor, vilket jag gärna berättar om såklart också :-) Men det blir ju gärna så att när jag är upprörd över något så skriver jag gärna om det, oavsett om det gäller min man, mina barn, SJ eller något annat. Inga konstigheter i det, tycker jag.
Något gott det senaste året måste jag skrivit om min man, hahaha, annars är jag inte riktigt rättvis faktiskt ;-)

Känns fel att bara "radda"upp hans positiva sidor, men jag tar självklart åt mig kritiken och ska börja fokusera på att skriva fler positiva saker också! Han är på så många sätt en underbar person och jag älskar honom otroligt mycket, annars hade jag inte varit gift med honom eller skaffat barn med honom.

Undrar bara vem denna "anonyma" personen är...? *Nyfiken*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!