torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning.

Imorgon är det skolavslutning för mina två stora barn. Ettan avslutad för Anton och trean avslutad för Saga. Herregud var tar tiden vägen?

Jag hoppas bara att natten blir bättre än den var nu i natt. Vilda grät från kl.01-03 och sedan satt jag upp och halvsov till kl.05.15 då Arvid vaknar och vill äta frukost. Så jag hoppas verkligen att Vilda sover bättre denna natten, både för hennes skull och min skull. Mitt tålamod har inte varit det bästa idag pga min trötthet och dessutom har jag mått illa, väldigt illa. Är inte sugen på så mycket, mest knäckebröd med smör och gurka på eller avokado. Och så salt på det.

Nej, nu ska jag upp och se till att Anton får sin sommarfrilla klippt av Tobbe och förbereda kläderna till skolavslutningen imorgon.

Godnatt-avslutningsfnatt!

3 kommentarer:

  1. Halloj! Roligt att du tittar in till mig ;)
    Snacka om biljettpris på tågbiljetten, går det att pruta ;)
    Läst ni var på restaurang och käkade lunch, vad mysigt.
    Bullar behöver inte vara snygga, huvudsaken dom smakar mumma.
    Solen skiner fortfarande, synd på erat väder, just idag vill man det ska vara fint.
    Ha en fortsatt trevlig kväll.
    Hur går det med illamåendet?

    SvaraRadera
  2. Usch, ja,illamåendet håller i sig...fy,emn jag försöker njuta eftersom det är min sista graviditet. Hurman nu ska kunna njuta av illamående...?

    Skönt att ni fortfarande har sol. Här komdet precis in ett svart moln, så snart börjat det väl spöregna och åska. Fast det är lite mysigt när det är kväll faktiskt!

    SvaraRadera
  3. Jag åt postafen tabletter mot åksjuka när jag väntade sista killen. Fungerade jättebra. Kan jag rekommendera. Roligare kan man ju ha än att illa.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!