lördag 19 juni 2010

Vet ni vad?

Jo, jag sitter just nu på toan och bloggar! Hahaha! Jag funderar över allt som ska göras idag. För idag ska min dotter ha sitt efterlängtade 10-årskalas. Vädret är underbart och det känns i hela kroppen att denna dag kommer bli perfekt!

Min pappa kom i torsdags från Stockholm och det är så mysigt att han är här. Jag, min man och min pappa har så kul tillsammans, och barnen också såklart.

Ikväll ska jag och min man på 30-årsfest i Malmö, närmare bestämt i Turning Torso. Jag ska vara festfin upp till öronen och känner jag min man väl så vet jag att han kommer se ut som en stilig och sexig gudagåva...mmmm.....

Min pappa ska passa ALLA barnen och det blir ju spännande att se hur det går. Men han är ju en gammal dagisfröken så det borde inte gå något annat än perfekt!

Alltså jag måste skaffa mig en IPhone, så jag kan slänga in lite bilder i stundens hetta eller vad man nu ska kalla det ;) Tex som ikväll, hade varit så kul att kunna ta bilder och lägga upp här på bloggen direkt. Måste gå igenom alla nya telefoner och se om det verkligen är en IPhone man ska ha.

Ja, ja nu gnällde Vilda till där ute och jag ska börja fixa inför kalaset. See you later!

Hejsvej-Kalaspastej!

1 kommentar:

  1. Hejsan

    Ramlade in hos dej via familjenxl...
    Jag har också varit inne på att börja mobilblogga och trodde man behövde värsta nya mobilen.. Men om man bara kan skicka mms med sin mobil så funkar det med vilken mobil som helst när man har sin blogg på blogspot.. :)

    Måste bara säga att du har en otroligt mysig blogg, kommer att kika in här fler gånger :)

    // mvh Mia

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!