tisdag 29 juni 2010

Var tar tiden vägen?

Herregud så länge sedan det var jag skrev här. De stora är i Stockholm och har det så kul, jag och småkidsen bara tar det lugnt och njuter av det fina vädret som äntligen kommit till oss i södra delen av Sverige.

Midsommarafton var lugn och trevlig. Det var jag, min man, småbarnen och svärfar som delade denna dag. Goda mat och underbart röda och saftiga jordgubbar till efterrätt!

Däremot har jag haft mardrömmar sista nätterna. Ni vet sådana där graviddrömmar, jätteverkliga och så obehagliga. Idag går jag in i vecka 12 enligt BM och jag funderar på om vi ska boka in NUPP eller KUB privat. Kostar en himla massa pengar bara, frågan är om det är värt det?

Tror jag känt lite fosterrörelser, svårt att avgöra men det känns som lite "fladder" där nere och jag hoppas att det är lillärtan för jag är så orolig över att något är fel och bebisen inte mår bra.

Nu ska jag planera dagen och tvätta en tvätt!

Hejsvej-Solskenspastej!

1 kommentar:

  1. Funderade just vart du tagit vägen ;) Dom drömmarna känner jag igen, inte roliga.
    Men är inte du bara runt 30 år? Finns det oro för skador då? Som jag skrivit förut så rekommenderar jag fostervattens prov före nupp/kub. Det är ett mer tillförlitligt svar. Härligt att ni också har härligt väder, för mig får det gärna regna hela veckan.
    Ha det gott. Kram.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!