fredag 18 december 2009

Fummlar med Tradera i smyg i tvättstugan!

Okej, jag står här i tvättstugan och skriver nu. Mannen här hemma är astjurig och skulle bli tokig om han visste att jag bloggade just nu. Maten ska snart fixas och jag har lovat att fixa hallen som just nu är totalt fylld med snöiga barnvagnar och blöta ytterkläder. Han tror att jag fixar tvätten nu. Det gör jag ju förvisso men jag är så effektiv så han tror att jag bara fixar tvätten medans jag också bloggar, hihihi. Känner mig lite busig, så där som jag gjorde när jag tjuvrökte första gången.

Jag håller på att buda på ett UJ-chassi till min dubbelvagn via Tradera. Budet är uppe i 800kr och auktionen är över om 12 minuter... Jag har inte budat än utan ska göra det när det är 2 minuter kvar. Frågan är vad man som mest kan ge för ett helt nytt chassi? Har fullständigt glömt att kolla vad det kostar i ordinarepris i dagsläget, men tror nog att det ligger på 3500-4500kr.

Ikväll ska jag och mannen på bio, vi ska se Avatar, kommer inte ihåg sist jag var på bio. Mysigt ska det bli och jag hoppas innerligt att jag inte kommer somna. Känner mig rätt så sliten idag efter att jag sprungit omkring med dubbelvagnen i 2 dm snö i uppförsbackar och nedförsbackar, upp på bussar och ner från bussar, in i mängder av butiker och ut ur dem också. Så risken finns att jag somnat sött.

Nu måste jag budaTradera.

Hejsvej-traderapastej!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!