söndag 13 december 2009

Bakis!

Bakis, bakis, bakis... Igår kväll var vi hos grannarna och åt så gott och hade det så trevligt, men det blev lite mycket dricka för mig. Jag mår inge bra idag! Kom hem vid kl.04.15 och bebisarna vaknade vid kl.07.00... Nu har lillan somnat om likaså min man, JAG VILL OCKSÅ SOVA!!!

Jag vet inte riktigt vad det var med mig igår. Jag var som värsta pms-haggan utan pms. Om ni förstår vad jag menar. Jag blev på så dåligt humör igår vid ett par tillfällen, fy ibland är jag verkligen en hemsk människa.
Men kvällen hos grannarna var lyckad trots att vi blev sena pga av mig och mitt humör. Jag var så arg att jag kunde känna hur blodet i min kropp kokade av vansinne och hur jag andades fort och tungt av total ilska, lik en tjur tror jag nog att jag var, eh ja det var jag.

Idag blir det att sy och dammsuga och bara vara hemma med barnen och myyyysa. Dricka te och äta gott. Kanske baka en kladdkaka och göra pepparkakshus.

Hej svej-bakispastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!