torsdag 10 december 2009

Torsdag!

Yo! Här är det tidig morgon och alla barnen är vakna. konstigt nog så tycker jag inte att det är så jobbigt att gå upp på morgonen längre. Är inne i en sådan där morgonpiggperiod. Idag så kommer det 13 mammor med sina bebisar hem till så det blir fullt ös. Arvid är inne på sin femte dag av växlade feber och hosta efter vaccinsprutan.Tobbe ska ta honom till läkaren när jag har alla mammor här. Som tur är så smittar ju inte biverkningar.

Igår så var jag hos kiropraktorn med min rygg. Det visade sig att jag har snett bäcken och sned ländgrygg. Hela ländryggen och bäckenet är inflammatoriskt. Kotorna i ländryggen är även helt låsta. Har jättefoglossning och nacken och käken var helt låst. Ska även röntga min svanskota som är ur led sedan -95 och även se om jag fått nytt diskbråck. Så det är inte konstigt att jag haft ont...
Ska nu på regelbunden behandling i ett par veckor framöver så får vi se hur min kropp återhämtar sig. Kiropraktorn trodde inte att jag kunde bli 100% frisk igen, men att han säkert skulle kunna få mig bra till 50%.

Nej, nu ska jag dammsuga och förbereda mig inför mammaträffen!

Kram!

.

1 kommentar:

  1. Sorry glömde helt bort mammaträffan, ammar mest hela förmiddagarna så jag hade kanske inte varit mkt till sällskap! Hoppas ni hade det kul vi får ses en annan dag.
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!