fredag 18 december 2009

Fan-helvetets-jävla-skit-kiss-och-bajs!

Jag vann inte chassit! Skit också! Jag är så förbannad och sur just nu! Åhhhhhhhh!!!

Jag väntade tills det var två minuter kvar och budet var då bara uppe i 800kr. Jag knappade in 1000 kr och budet var då som högst 810kr och jag ledde budgivningen. Men så kommer det någon attans liten pissmyra och lägger 1025 kr i sista sekunden! Då hade jag kollat ca.10 sekunder innan om någon försökt buda över mig. Såklart kunde jag inte buda över får då hade pissmyran redan vunnit! Bajs också!

Varför la jag inte budet på 1200 kr istället, förlorade det jag väntat på i 10 dagar för 25 ynka, sketna kronor!

Jag är sur och kommer inte somna på bion nu, jag kommer bara tänka på pissmyran och mitt chassi som jag aldrig kommer få se!

Blääääääää...................

.

1 kommentar:

  1. Joo - du kan förmedla dina känslor väldigt tydligt ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!