onsdag 2 december 2009

Förlåt alla kära läsare!

Ja jag vet, det var typ 100 år sedan jag skrev här men jag har haft häcken full med annat. Bland annat så hade vi dop i helgen för min minsta dotter Vilda. Min mamma, pappa, bonuspappa, lillasyster, lillebror, mormor och väninna Angelica kom ner från Stockholm i lördags. Det var så härligt att ha dem hos mig. På kvällen åt vi gott och sjöng SingStar, herregud vad kul det var! Min mamma som inte är en bra sångerska sa senare på kvällen:
- Alltså jag har ju alltid trott att jag sjunger dåligt, men efter ikväll har jag faktiskt insett att jag faktiskt KAN sjunga och att jag nästan är en artist!
Hahahahaha, jag, min bonuspappa Stefan och Angelica höll på att garva ihjäl oss! Stefan undrade om inte min mamma skulle söka till Idol och bli den första Idol-mormor i Idols historia. Min mamma tittar nöjd och ler och tycker att det låter som en bra idé. Herregud, jag ser fram emot nästa års casting till Idol. HEJJA MAMMA! HEJJA MAMMA! HEJJA MAMMA!

Mamma, min lillasyster och jag gjorde en förfärlig dans till Single Ladies med Beyonce Det var inte snyggt, inte vackert och definitivt inte proffsigt men vi bjöd på oss själva. Tänker bara på stackars Fredrik, vår granne som kom ner till oss, som fick bevittna detta förfärliga uppträdande som liknar en smal tjej som tror hon är något i mitten med två klumpiga och osmidiga elefanter som tror de är sexiga och dessutom har noll kollkoreografin! Fredrik har säkert fått men för livet. (Vi har det på film, men jag vet inte om jag ska lägga upp det på här...kanske om ni vill...)

Nu ska jag laga mat till min familj och natta barn, sedan blir det myspys med mannen (hoppas jag)

Kram-banan!

1 kommentar:

  1. Nej, huaaa, lägg inte ut filmen. Lever gärna i tron om att vi var liiiite duktiga i alla fall ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!