måndag 7 december 2009

Kan man hamra sönder en hammare???

Det här är en trasig hammare. En hammare som min man hamrat sönder! Han håller på att inreda vår tredje våning och hamrar och borrar så hela huset skakar!
Så är det ju så att min underbara man är ganska stark, men jag visste inte att han var så stark att han kunde hamra söder en hammare!
Visst är lite WOW?
Eller är det bara jag som är nördigt kär och tror min man är den mest otroliga (förutom barnen) som finns???
Fast jag fattar inte hur han gjort för den har liksom gått sönder från fel håll. Undrar hur han gör egentligen när han hamrar? Mina hjärnceller arbetar nu..... Som ni vet är de ju inte riktigt där de ska vara nu när jag ammar.


Ja, ja nu ska jag gå och lägga mig för imorgon kommer en ny dag, med nya äventyr och funderingar.

Jag älskar mitt liv!!!

1 kommentar:

  1. Ha ha tror kanske han är stark men troligtvis beror det på dålig kvalitet på hammaren. Vi har också lyckats ha sönder en hammare som blev totalt sne, den var köpt på ÖB...

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!