måndag 11 juli 2011

Har gjort om på vår altan!




Äntligen har vi gjort om på vår altan och fått det riktigt, riktigt mysigt!

Jag fullkomligt älskar att sitta där i soffan och mysa med en kopp te, eller ett glas vin och läsa, umgås med någon eller vara framför datorn.'

Detta har blivit min favoritplats under sommarhalvåret.


Vad tycker ni? Något som faller er i smaken? Något ni skulle gjort annorlunda?

Appropå annorlunda, så drömde ja inatt att jag fick vara med i programmet "Familjen Annorlunda" trots att jag "bara" har fem barn. Men detta var under förutsättning att vi åkte på en Finlandskryssning med barnen, som vi för den delen blev bjudna på. Vi tackade ja och sedan så vaknade jag. Typiskt, jag som vill veta hur den kryssningen blev... Hahaha!


KRAM!

1 kommentar:

  1. Kanonfint! Ser mysigt inbjudande ut! Håller tummarna på att familjen Annorlunda drömmen blir sann ;-)
    Mamma K

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!