onsdag 27 juli 2011

ARVID 4 ÅR!!!

Min älskade lille son Arvid fyllde 4 år igår, fast det känns som idag eftersom jag inte gått och lagt mig än och klockan precis passerat 00.00... Tänk att 4 år redan gått och min lille pojke börjar bli stor ;)


Arvid är en glad kille med stark vilja och har ett stort hjärta. Han är kramig och gosig och älskar att snacka.


För 4 år sedan så låg jag nu på BB och njöt av min lille pojk som bara bajsade, åt och gosade. Så liten och fin. Han hade brunt hår och en liten, liten pussmun. När han föddes vägde han 3490 g och var 47 cm lång. Förlossningen gick på 50 minuter och mannen var i nog i chock efter det. Haha, han flög ut på en krystvärk och jag skrek i den högsta tonen man kan tänka sig! :)



JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE, FINA SON, ARVID!

1 kommentar:

  1. jag är en ny läsare och jag tycker faktisk om din blogg!.. grattis på födelsedagen ARVID!
    hoppas du får en underbar dag med massa kärlek! kram bala <3

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!