torsdag 28 juli 2011

BIO!

Ikväll var jag och mannen på bio och såg Bridesmades. Den var inte alls som jag trodde den skulle vara men ändå väldigt bra, rätt så Amerikansk, men det gillar ju jag ;)


Idag har det totalt regnat heeeela tiden. Liksom varför är det så satans dåligt väder??? Vill ju ha sommar, sol och värme! Visst har det varit några fina dagar men mest så har det varit så kvavt att man känt sig som en ursvettig klimakteriabrud med noll tålamod. Låren som klibbar ihop sig så att jag nästan får skavsår när jag går. Liksom HUR SKÖNT ÄR DET?!


Men såklart 10 kilo mindre på mig så kanske jag inte hade haft dessa problem;) Hahaha, men vem bryr sig egentligen?



Nej nu måste jag gå och lägga mig för jag har bara sovit 9 ½ timme på över 2 dygn... Och då ha jag blivit väckt däremellan av barn. Måste bli en pigg mamma imrogon för då är det massor med förberedelser till Arvid och Vildas kalas på lördag då deras 19 kompisar kommer hem till oss! (och det ska spöregna, så vi kan INTE vara ute...)


Godnatt-regnfnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej! När jag ser dina underbara barn så längtar jag ihjäl mig efter mina barnbarn. Jag har inte träffat dem på veckor på grund av att jag inte mår så bra. Men jag hoppas att allt ska gå över snart.
    Kram till dig och hela din familj.
    margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Oj! 19 kompisar:) Det blir full rulle!
    Kram S.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!